דף הבית » סקוואט – מלך תרגילי הרגליים
אימונים פונקציונליים כושר גופני

סקוואט – מלך תרגילי הרגליים

סקוואט
סקוואט

יתרונות הסקוואטים:
היתרונות בהוספת הסקוואט לתוכנית שלכם הן רבות:שיפור הניידות בקרסוליים, בברכיים, בירכיים ובעמוד השדרה החזי.
התפתחות מסת שריר.
שריפת שומן.
פיתוח כוח.
בואו ניקח רגע ונביט בכל אחד מאלה לעומק קצת יותר.
  1. גמישות ותנועה טובים יותר
    מוביליטי היא מילת באזז נפוצה בענף הכושר. אך לעיתים קרובות יותר מדי אנשים מניחים כי המוביליטי הוא פשוט משהו שאנחנו לא מחשיבים כחלק מהאימון, או כחלק משגרה לפני האימון.
    לאמיתו של דבר, אימוני מוביליטי עשויים להיות חשובים אפילו יותר מאשר הקמת משקולות! מעבר לטווח תנועה מלא, מוביליטי טוב מחזק את הניידות של הקרסוליים, הירכיים ואפילו עמוד השדרה החזי.
    בפשטות, אתם יכולים לעשות את כל אימוני הרמת המשקולות בעולם, אך עד שתתחילו לעבוד על המוביליטי שלכם, אתם לא תעבדו עם הגוף כמו שצריך.
  2. פיתוח מסת שריר
    הסקוואט נחשב זה מכבר כמפתח לפיתוח של מסת שריר הגוף הכוללת.
    אם אתם עודים סקוואטים כבדים, ברור שתראו התפתחות של כל השרירים סביב הירכיים ופלג הגוף התחתון – במיוחד הגלוטות, האגרסטים והארבע ראשי.
    אבל מה שממש מגניב בסקוואט הוא כיצד פשוט תמיכה במשקלים כבדים יכולה להביא לשיפורים ניכרים גם בגודל. זה לא נדיר לראות מישהו מוסיף סקוואטים כבדים לתוכנית שלו והתפתחות פלג הגוף העליון שלהם גם משתפרת.
  3. שריפת שומן
    בעוד שרבים עשויים לזלזל בתפיסה הזו, סקוואטים חזקים הם אחד התרגילים הראשונים שאני עובד בתוכנית לאובדן שומן.
    עכשיו אני בטוח שאתם תוהים, איך זה יכול להעלות במסת השריר ולשרוף שומן?
    התשובה היא בעיקר בתזונה שלכם, וזה לא בהכרח תחום ההתמחות שלי. בשורה התחתונה, אם אתם נמצא במאזן קלורי חיובי, יצרתם סביבה שתורמת לבניית שרירים, ואילו אם אתה במאזן קלורי שלילי יצרתם סביבה שתורמת לאובדן שומן.