דף הבית » קרוספיט כבר מזמן לא טרנד, אך מה הוא בעצם?
אימונים פונקציונליים כושר גופני

קרוספיט כבר מזמן לא טרנד, אך מה הוא בעצם?

קרוספיט
קרוספיט

קרוספיט היא שיטת אימון שנועדה לעזור לאנשים להשיג כושר רחב כללי. קרוספיט מתרכז בתנועות תפקודיות שונות ומגוונות המבוצעות בעצימות גבוהה כדי להשיג כושר גופני כולל, ומכין אתכם לכל אתגר פיזי. קרוספיט דוגל בכך שאדם בריא, בכושר דורש מיומנות בכל אחת מעשר מיומנויות כושר גופני כללי: סיבולת לב ריאה / סיבולת הנשימה, סיבולת, כוח, גמישות, כוח, מהירות, זריזות, איזון, תיאום, ודיוק.

קרוספיט משלב גם התעמלות אירובית, התעמלות (תרגילי משקל גוף), והרמת משקולות אולימפית. האימונים הם בדרך כלל קצרים, כ-30 דקות או פחות – אינטנסיביים, תובעניים ודורשים מאמץ פיזי גבוה. אנו משלבים תנועות כגון ריצה, חתירה, קפיצה בחבל, טיפוס על חבל, בפיכת צמיגים, הרמת משקולות, נשיאת חפצים כבדים ותרגילי גוף רבים; ציוד משומש כולל מוטות, משקולות, טבעות אולימפיים, מתחים, קטלבלים, כדורי כוח, ארגזי קפיצה. אלמנטים אלה מעורבים בשילובים רבים שיוצרים את האימון היומי. אימוני קרוספיט כוללים בדרך כלל חימום, לימוד מיומנות, ו – WOD בעצימות גבוהה, ולאחר מכן מתיחות אישיות או קבוצתיות.

קרוספיט מציעים גם שיעורים נוספים, כגון הרמת משקולות אולימפי, אירובי, סיבולת, יוגה וכו ‘, אשר אינם ממוקדים סביב WOD היומי. מטרת הקרוספיט היא להכין פיזית אנשים עבור כל דבר שהחיים עשויים לזרוק עליהם. אין גאן שגרסת אימונים מסוימת, אלא אימונים שמשתנים כל הזמן.

קרוספיט משמש כיום יותר מ 6,000 מכוני קרוסיפיט ברחבי העולם וגם על ידי גורמים נוספים כמו תחנות כיבוי אש, רשויות אכיפת החוק, ארגונים צבאיים, וספורטאים ברמה עולמית!