דף הבית » תוכנית אימונים לחיטוב ב-6 שבועות
תוכניות אימון

תוכנית אימונים לחיטוב ב-6 שבועות

תוכנית אימונים לחיטוב
תוכנית אימונים לחיטוב

מחפשים תוכנית אימונים לחיטוב? הגעתם למקום הנכון.

כל תוכנית מוצלחת להפחתת שומן פותחת חלון חדש. התוכנית אומנם הולכת להוציא אתכם מאזור הנוחות שלכם, גם בחדר הכושר וגם במטבח. אימונים יעילים להפחתת שומן הם בדרך כלל מדלדלים באנרגיה וגורים לעייפות פיזית ונפשית ומשתלבים בצורה הטובה ביותר עם תוכנית תזונתית שמלאה במזון בריא ואמיתי (ללא שטויות של מזון מהיר מעובד), מה שמותיר אתכם בגירעון קלורי קל.

כדי להפחית באופן מקסימלי את אחוזי השומן בגופכם, תצטרכו להתחיל במטבח. יכול להיות ששמעתם את האמירה כי שרירי הבטן מיוצרים במטבח, וזה נכון – אתם יכולים לאבד שומן ואפילו לא להעלות משקל יחיד או לרוץ צעד אחד. אבל כדי לבנות שרירים, להגביר את כוח השרירים ואת הכושר הלב וכלי הדם, תצטרכו להתאמן בחדר הכושר. לכן, כדי לעודד כמה שיותר אובדן שומן, התוכנית שלכם תורכב משלושה אימונים לכל הגוף בשבוע (לסירוגין בין אימון א ‘לאימון ב’) עם 2 ימי אירובי ו -2 ימי חופש.

במהלך 6 השבועות התוכנית שלכם תיראה כך:

  • Barbell Complex = Bent Over Row, Hang Power Clean to Push Press, Back Squat
  • הוסיפו בין 2-5 קילו בכל שבוע.
  • Barbell Complex = Bent Over Row, Hang Power Clean to Push Press, Back Squat
  • הוסיפו בין 2-5 קילו בכל שבוע.

עבודה באימון 1

התחילו עם חימום כללי של 10 דקות על מכשיר אירובי כלשהו ואחריו תרגילים דינמיים של 5-10 דקות (מתיחות ודילוגים).

הגיבו

לחצו כאן להוספת תגובה