דף הבית » 10 דרכים לשיפור תרגיל לחיצת הכתפיים
אימונים פונקציונליים כושר גופני

10 דרכים לשיפור תרגיל לחיצת הכתפיים

כתפיים
כתפיים

יש משהו עוצמתי בכתפיים גדולות וסימטריות. הן תורמות לגוף הנחשק בצורת V, מוסיפות נפח לזרועות וסימן לעוצמה.
כתפיים חזקות ישפרו את איך שאתם נראית בתוך הבגדים.
במהלך השנים ניסיתי המון דרכים לבנות את הכתפיים שלי ולהלן 12 טיפים בהם נהגתי להרים יותר ולבנות כתפיים גדולות יותר, עכשיו הגיע תורכם.

  1. תתחילו להרים משקלים כבדים, משקל כבד יותר = עומס גדול יותר = שריר גדול יותר.
  2. תנסו להרים עם הכתפיים ולא לערב שרירים אחרים, כן, ממש תדמיינו לעצמכם את זה בראש.
  3. תנעלו את הנעליים הנכונות. נעליים נכונות צריכות להיות נעליים שטוחות ויחסית קשיחות. ככל שתתקרבו יותר לרצפה ככה העבודה תהיה יעילה יותר.
  4. תחזקן את היד האחורית שלכם. לא מעט פעמים הבעיה בלחיצת כתפיים היא יד אחורית חלשה.
  5. החזיקו את המוט באחיזה נכונה. לא רחב מדי וגם לא צר מדי, אלא בערך טיפה מעבר לרוחב הכתפיים.
  6. החזיקו את שרירי הבטן שלכם. אל תתנו לגב ללכת לאחור ולערב יותר את שרירי החזה.
  7. השתדלו לעבוד בעיקר עם משקלים חופשיים, כמו משקולות ומוט חופשי. העבודה עם משקלים חופשיים בריאה ויעילה יותר לכדור.
  8. עבדו על גמישות הכתפיים שלכם.
  9. בצעו חימום טוב לפני שאתם נכנסים אל המוט.
  10. תלמדו גם לנוח בין האימונים. מנוחה טובה כוללת שינה ואכילה כמו שצריך.