דף הבית » היתרונות הבריאותיים של ממתקים ושומנים
תזונה נכונה

היתרונות הבריאותיים של ממתקים ושומנים

מכיוון ששמנים מכילים חומצות שומן חיוניות, חומצה לינולאית וחומצה אלפא-לינולנית, קיימת הגבלה לשמנים.

שמנים הם המקור העיקרי לחומצות שומן הנחוצות לבריאות – המכונים “חומצות שומן חיוניות.”

אף שצריכת שמן נחוצה לבריאות, שמנים עדיין מכילים קלוריות. למעשה, שמנים ושומנים מוצקים שניהם מכילים כ -120 קלוריות לכף. לפיכך, יש להגביל את כמות השמן הנצרכת כדי לאזן את צריכת הקלוריות הכוללת. כדי לגלות לכמה קלוריות אתם זקוק ליום, בדקו את המחשבונים ברחבי האינטרנט.

בנוסף לשמנים צמחיים, כמו שמני זית, קנולה וסויה, מספר מזונות עשירים באופן טבעי בשומנים, כמו:

אגוזים
זיתים
דג שמנוני
אבוקדו

שוקולד הוא פינוק מתוק אהוב שיש לו גם יתרונות בריאותיים. הוא מכיל פלבנואידים, המשמשים כנוגדי חמצון. נוגדי חמצון מגנים על הגוף מפני הזדקנות הנגרמת על ידי רדיקלים חופשיים, העלולים לגרום נזק המוביל למחלות לב.

בעוד ששוקולד מכיל רכיבים מועילים לבריאות, זה לא אומר שעליכם לזלול יותר מדי שוקולד. חטיפי שוקולד וסוכריות לעיתים קרובות עשירים בשומן, סוכר וקלוריות. מתינות היא תמיד המפתח והשוקולד המריר בעל יתרונות רבים יותר משוקולד חלב!