דף הבית » תזונה לא מספקת והקשר שלה לפציעות
תזונה נכונה

תזונה לא מספקת והקשר שלה לפציעות

שומרי משקל
שומרי משקל

רבים מאיתנו מניחים שהפגיעות, הפציות או הכאבים שלנו נבעו מאיזו תקלה פיזית. במציאות, דברים רבים ושונים עשויים לגרום לכאבים שלכם. היום אנו הולכים להתייחס לתת תזונה.

תת תזונה שכיחה בחברה שלנו, בין אם כתוצאה מירידה רצויה במשקל, לחץ גבוה או חוסר מודעות.

אולם כשמדובר בכושר, תת תזונה משאירה את הגוף ללא יכולת להתאושש ולתקן את עצמו כראוי בין אימונים. שרירים ומפרקים חלשים מובילים לרוב לפציעה.

שלב 1) צורכים מספיק חלבון. צריך לצרוך מינימום 75% גרם חלבון ממשקל גופכם בכדי להבטיח כי השרירים שלכם יבנו מחדש כראוי בין האימונים. אם אתם מצפים לעלייה במסת השרירים, יש לצרוך מדי יום מינימום 100% ממשקל גופכם בגרם חלבון.

שלב 2) צריכה של מספיק פחמימות. פחמימות הן מקור הדלק העיקרי של גופנו. הם הדלקים של כל השרירים בגופנו הכוללים את הלב והמוח שלנו. כדי להבטיח שאנו צורכים מספיק בכדי לאפשר לתפקוד מערכות רגילות, עלינו לצרוך מכל מקום בין 45-55% מכלל הקלוריות שלנו מתערובת של פחמימות מורכבות ופשוטות.

אם אינכם בטוחים לגבי צריכת המזון הכוללת שלכם בכל יום או שאתם מעוניינים בעזרה בקביעת כמות החלבון והפחמימות שצריך לצרוך, התחילו לקרוא וללמוד יותר בבלוג זה וברחבי האינטרנט.

כמו תמיד, כושר ותזונה הם הכלים שלנו. הפיכת בני אדם טובים ובריאים יותר היא התוצאה שלנו.