דף הבית » תזונה נכונה במהלך החופשה
תזונה נכונה

תזונה נכונה במהלך החופשה

תזונה נכונה בחופשה
תזונה נכונה בחופשה

אכילה תוך כדי תנועה יכולה להיות מלחיצה מספיק, אבל מה קורה כשאנחנו מגיעים ליעד שלנו? האם אנו מתארחים אצל בן משפחה או חבר של חבר? בית מלון? AirBnB?

מכאן אנו יכולים לקבוע אם יש לנו את היכולת לבשל את הארוחות שלנו, אם מישהו אחר יבשל את הארוחות שלנו או אם בעיקר נאכל במסעדות.

אם ברצונכם להישאר על המסלול בזמן חופשה, בין אם לעבודה או בשביל הכיף, ההיבט החשוב ביותר הוא להיות עקביים. אם כשאתם בבית, אתם תמיד אוכלים ארוחת בוקר, חטיף, ארוחת צהריים, חטיף ואז ארוחת ערב, כוונו לאכול לאותה דפוס כשאתם לא נמצאים בבית.

נסיעה באופן כללי יכולה להיות מלחיצה לא רק נפשית, אלא גם פיזית. מערכות העיכול שלנו שורדות ומתפקדות כראוי על בסיס עקביות ואמינות. אם אנו מחליטים באופן אקראי לדלג על ארוחות, לאכול ארוחות גדולות במיוחד או פחות ולאכול אוכלים שאיננו צורכים באופן קבוע, אתם עתיד לראות אי סדרים בדפוס העיכול שלכם.

אם יש לכם גישה וזמן לבשל את כל הארוחות שלכם כשאתם בחוץ, פנטסטי! לכו לסופר ותפסו כמה מהמאכלים הרגילים שאתם אוכלים כשאתם בבית.

אם מישהו אחר מבשל עבורכם את הארוחות שלכם, אל תפחדו להיות בררנים או להביא איתכם כמה תוספות משלכם. הוסף ירקות אם לא מוצעים אף אחד מהם, בקשו בשרים רזים יותר והכי חשוב שלטו בגדלי המנות שלכם!

אם אתם מתכננים לאכול בחוץ בזמן נסיעה, המטרה כאן היא למצוא איזון. איזנו מנות בריאות מותר לאכול מדי פעם כדי ליהנות מהטיול שלכם אך גם להישאר על המסלול. וודאו כי המנה שלכם כוללת לפחות ירק אחד ומקור חלבון (בשר, דגים, טופו), והיו ערים לתוספות שמוסיפות קלוריות או מכילות כמויות גדולות של שומן כמו גוואקמולי, שמנת חמוצה, גבינה, רטבים, קצבים וכו ‘. .

אם מקבלים סלט, בקשו את הרטבים בצד והוסיפו מנת עוף או חלבון אחר למנה! כמו תמיד, תהנו מחופשותיכם אך זכרו שהמטרות שלכם עדיין יהיו רלוונטיות גם כשאתם לא נמצאים. כמו בכל הדברים, מצאו איזון.